بخاطر مسعود..................


*´•.♥.•`* تقدیم بهMasoud_love*´•.♥.•`*

♥♥♥♥♥♥♥ مسعود جونم عاشقتم♥♥♥♥♥♥♥

سلام.من جوجو هستم.

اسم مستعارم جوجو هستش.

من عاشق یکی هستم که منو نمیخواد اما من هنوز امید دارم.

اسمش مسعوده وساکنه سبزواره. اما اسم مستعارشmasoud_loveهستش.تو یه سایت ناظم شده.....

اونقدر پسر خوبیه که حاضرم از تهران بخاطرش پرواز کنمو برم........

الان 1 ساله که صدای مهربونشنو نشنیدم.......

اونقدر بهش التماس کردم که..............

اونقدر براش گریه کردم که اشک چشام خشک شده بود.......

باورتون میشه نمره ی چشام نیم شده؟؟؟؟؟؟؟دکتر گفته بخطر گریه ی زیاده..........

اشکالی نداره مسعود عزیزم.....چشامو میدم برات........

راستی دوستان اگه  دیدینش اگه به اون سیت رفتین بگید جوجو دیگه نفسی نداره....بگید برگرده پیشم تا دنیارو به پاش بریزم.........

j

 

 

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

دوستان م نظــــــــر یادتون نره

 

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:08---13 فروردين 1391
سلام وب زيبايي داري خسته نباشي با تبادل لينك موافقي من لينك كردم اگه دوس داشتي لينك كن ممنون

نــیــلــوفــر(◡‿◡✿)
ساعت13:07---1 فروردين 1391
♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــ

kimia
ساعت20:59---29 اسفند 1390
azizzzzzzaaaaaaaam

mahsa
ساعت23:30---28 اسفند 1390
وبت قشنگ بود گلوووووووو

mahsa
ساعت23:23---28 اسفند 1390
واقعاازاين مطلبت تاسف خوردم ...بميرم برات...آخه منم مث توکشته مرده ي يکي بودم هرچي هم التماس کردم سودي نداشت ديگه هم نمي خوام دوسش بدارم ازش....ولي اين اميدت برام قشنگه باز هم مراقب خودت باش ...اگرميبيني گلت ارزش داره براش اشک بريز...برات دعامي کنم....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





این دلنوشته نوشته شده درتاریخ سه شنبه 28 / 12 / 1398برچسب:,ساعت 20:44 توسط ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ جوجو¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸




قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت